WAAROM ZOUDEN WIJ UW INKOOPPARTNER MOETEN ZIJN?

Onze inkooporganisatie is opgericht in 2005. Sinds 2005 heeft ons bedrijf een enorm netwerk van klanten en leveranciers op steeds efficiëntere wijze met elkaar kunnen samen laten werken. Dat doen wij ook graag samen met u!

Wij optimaliseren uw inkoopproces. Dat doen wij door middel van een quickscan, die bepaalde zaken zal aantonen die te optimaliseren zijn. Dat kan inkoopprijzen behelzen maar ook de wijze van administreren van uw contracten, specificaties of certificaten. Koopt uw inkoper in op het perfect moment? Of kunnen wij uw inkoper(s) zodanig helpen dat deze momenten wel worden gevonden? Ook als het gaat om kennis ondersteunen wij uw inkoopafdeling graag. Niet ieder bedrijf is in staat om een dedicated inkoper op alleen uitzendkrachten en/of bijvoorbeeld energie in te zetten. Wij hebben specialisten in huis die binnen hun inkoopgroep van alle ontwikkelingen op de hoogte zijn en deze met uw inkoopteam kunnen delen.

Wij helpen u graag met bovenstaande diensten met onze nuchtere Friese kijk op deze zaken.

EXPERTISES

Contractmanagement
Hands-on-mentaliteit
Getting the job done
Strategische inkoop
Proces optimalisatie
Inkoop 4.0

INTRODUCTIE

Relevant zijn voor onze klant en Impact hebben in het midden van de bedrijfskolom, dat is waar het bij ons in de kern allemaal om draait. In theorie een simpel en duidelijk vertrekpunt. Echter is de praktijk behoorlijk complex. De 24-uurs economie, volatiliteit van markten, grilligheid van de consument, soms geringe verdienmodellen en wisseling van key-posities van mensen zorgen ervoor dat je elke dag scherp en alert moet zijn. Samen met onze klanten en de leverancier zorgen wij als Inbak ervoor dat repeterende processen in de keten steeds meer gedigitaliseerd worden en laten we big data voor ons werken. Alles met het doel zoveel mogelijk de juiste koopmomenten te vinden en de euro’s van onze klanten maximaal te laten renderen. Alles bij elkaar opgeteld zijn we al lekker onderweg met een sterkt team van specialisten, krachtige groep klanten en coöperatieve leveranciers. Echter zonder schaalvergroting in nieuwe expertise en vernieuwende partners komen wij tot stilstand. Ik nodig u dan ook graag uit voor een goed gesprek onder het motto: Alleen ga je snel maar samen komen we verder!

Wietse Nieuwenhuis

Founder Triple I Sourcing Group

EEN GREEP UIT ONS KLANTENBESTAND

SAMENWERKING MET INBAK

200+ inkoopervaring in huis

Onze inkopers zijn gezamelijk goed voor meer dan 200 jaar aan ervaring in de inkoopbranche!

IDIL inkoop software

Ons IDIL software pakket is een van de meest uitgebreide inkoop gerelateerde software pakketten in de markt.

Volledig onafhankelijk

Wij benaderen meerdere leveranciers en onderhandelen de beste deal. Volledig onafhankelijk.

Groot team van experts

Onze inkopers specialiseren zich in bijvoorbeeld “suiker” of “rozijnen” en kunnen daardoor een schat aan actuele kennis opbouwen binnen die inkoopcategorie.

Kostenbesparing

Door onze aanpak en inkoopkracht zorgen wij in de meeste gevallen voor een besparing op de inkoopkosten.

5 REDENEN OM MET ONS SAMEN TE WERKEN

Wij nemen het volledige contractmanagement voor u uit handen. Inclusief de meest optimale inkoopmomenten.
Wij zijn deskundig, creatief en hebben een 100% handson mentaliteit.
Wij verbeteren uw inkoopprocessen en verlagen uw inkoopkosten.
Wij zijn al bezig met inkoop 4.0 en denken al na over inkoop 5.0!
Onze kennis op het vlak van specifieke inkoopcategorieen is hoog. Onze inkopers specialiseren zich op specifieke categorieen.